Mä en yhtään jaksa muistaa mitä oon tällä viikolla tehny. Muisti on mennyt! No ei sentään.. Sen mä ainaki muistan, että keskiviikkona mulla oli eka ajotunti! Hui kamala ku pelotti ja meinas pissit päästä housuun :D No ihan hyvinhä se meni, pari kertaa sammu.. Pahempia mokia en tainnu tehä, pääsin jo tiellekkin ajamaan Yllättynyt Sitä en osannu odottaa, ihan hyvä vaan meinaa muuten olisin pelänny kahta kauheemmi. Mulla oli tänäänki ajotunti, pikkase lopussa sähelsin ja kytkimen kaa oli jossain kohti ongelmii mut muuten aika nappiin meni. Pitäs mennä hakee ne passikuvat ja maksaa lasku..


Sain eile porukoiltanu synttärilahjaks kännykän vaikken ollu mitään pyytäny. Alussa suututti tosi paljon, koska vihaan vaihtaa kännykkää. Hirvee rumba ku pitää kaikki viestit, kuvat ja muistiosta kaikki poistaa. Sit piti numeroitaki siirtää.. Nyt oon jo sisäistäny sen et uusi teknologian ihme tuli mun käsiini.

Tollai kiva pinkki, jossa jänniä kiekuroita takakannessa. En yleensä tyksi tollasista kamalan tyttömäisistä jutuista, mut tää nappas.. Inhoon kyl tota näyttöö ku se on tollane "metallisen" näkönen..


Kevät puskee pikkuhiljaa päälle Aurinko paistaa, tiet on sulia ja katupöly jo pikkasen tuoksuu nenässä. (-Kyllä, se tuoksuu)

Tällä viikolla tuli Elloksen pakettikin.. Valkoinen kevättakki, 6kpl (?) sydänpyyhkeitä, ihanat vaaleanvihreät verhot keittiöön ja valkoinen toppaliivi, joka sit kumminki pääty pikkusiskolle. Se oli mulle liian lyhyt ja puristi rintojen kohalta..

Tuli just hyvään saumaan toi kevättakki, ku sata vuotta vanha talvitakki meni just maanantaina rikki.. Vetoketju alko aukeilee eikä sit enää pelannu yhtään.


Sain ton laukun joululahjaks isosiskolta. En oo käyttäny sitä ku ei oo oikein sopinu talvisiin vaatteihin. Toi on mun mielestä ehkä enemmä kevätlaukku ku on ton värinen, nythän mä siis voin alkaa käyttää tota! Toi on hirmu iso ja sinne mahtuu paljon tavaraa.



Ääw, mun überihana pääkallokello. Oli pakko nappasta tästä kuva, tyksin kovasti. Tänki sain siskolta joululahjaks viime joulun. Tää kello on jo kyl aina likanen ku käytin töissä ja koulussa kuvaamataidon tunneilla ollu mukana.


Tänää kävin Sokoksessa 3+1 päivää aleissa.. En jaksanu sinne väenjoukkoon mennä, ku piti vaan mennä tappamaan aikaa ennen ajotunnin alkua.. No päädyin lastenosastolle ja ajattelin sit samalla kattoo jos löytäisin kummitytölle synttärilahjaa. Pikkuprinsessa täyttää siis ens kuussa vuoden! No löysin Hello Kitty t-paidan ja Minnie mekon (: Molemmat oli saman sävysiä ja söpön tyttömäisiä. Toi t-paita kyl taitaa olla liian iso mut mahtuupaha sit myöhemmälläki.


 

 

 


Huomenna meen uudestaan Sokokseen aleihin, jos nyt jaksaisin katella löytöjä.. Pitäis ettii raitaväri hiuksiin ja uus puuteri. Prismasta pitäis katella hyviä leffoja ja ainakin The Strangers ostaa, olis tarkotus kavereiden kanssa kattoo. Huomenna meen shoppailujen jälkeen isosiskolle yöks Käydään jotai leffaherkkui kaupasta ja leffaillaan luultavimmin koko ilta.. Käydään ulkoilee ja kahvitellaan (: