Tarkoistus olisi siis kirjoitella tylsästä elämästäni, vain siis siksi, että mulla olisi tekemistä! Oon siis melkein täysi-ikäinen nainen. Opiskelija, sinkku, 3:n eläinlapsen äiti, ystävä, sisko ja ties mitä.


Sunnuntai-illat on aina niin tylsiä. Miten voi olla, että joka kerta sama juttu? Aina väsyttää yhtä paljon, aina on yhtä saamaton olo eikä mitään tekemistä. Tähän on tyydyttävä, vaikka poikkeuksia tietysti on!

Tällä hetkellä oon töissä paikallisessa ruokakaupassa, tosin työtkin tulee loppumaan vähän yli viikon päästä. Siellä on nyt remontti ja täynnä koomeita raksamiehiä! Kyllä miellyttää olla töissä nyt, harmi vain kun päättyy. Siellä on yksi sellainen vähän vanhempi mies (keski-ikäinen?), joka tuijottaa koko ajan. Ei siinä silleen mitään pahaa ole, mutta tulee niin kiusallinen olo kun tietää, että minun hyllyttäessä silmäpari tuojottaa selkään. Mutta monta muuta mukavaa juttua on tapahtunut töissä, ei siellä muuten pakolta jaksaisi olla.

 

Uudenvuoden lupauksia? Ajattelin, että lopetan kynsien pureskelun. Nooh, nyt on  taas kaikki jyrsitty. Jotenkin tulee aina esim. jännitysleffojen aikana pureskeltua ne jännityksen vallassa. Kynnet lohkeilevat myös inhottavalla tavalla ja ns. liuskottuu. No ehkäpä aloitan taas uudestaan. Myös olisi tarkoituksen laihduttaa pari kiloa, mutta tuntuu ettei siitäkään mitään tule. Eilenkin tuli vedettyä mättöä sen verran, ettei uskoisi laihduttavan. Ehkäpä jossain vaiheessa saan otettua itseäni niskasta kiinni kunnolla! Olen aina tällainen jaarittelija.. "no jos vasta sitten.."