Eilen menin klo. 11:sta linkulla koulun päin. Kävin katsomassa mitä valinnaisia pitäisi olla, no kas - minä en ole missään listassa. No jonotin opolle melkein 2 TUNTIA. Siinä meni jo hermo kun 2 ohitti mut, ohitin kyllä sen toisen sitten sen vuorolla. Reilu minä, mut ei nekään ollu reiluja. Sitä saa mitä tilaa? No asia sitten selvisi ja nyt minun pitäisi kuulua joihinkin valinnaisiin. No siinä heti jäi tietty 4 tuntia valinnaista pois kun opolla meni aikaa ja enää en sinne mennyt..

Hiippailtiin kaverille kahville ja päätettiin extempore tehdä lettuja. Nam nam. Katottiin siinä jotain leffaa ja höpistiin joutuvia. Olin siinä kuuden aikaan himassa ja loppuilta menikin masistellessa. Tuntuu, että koko ajan ajattelen sitä remonttijätkää vanhoista töistä. Se vaan ei lähe mielestä! Tää tuntuu niin turhauttavalta ja kaikkea mahollista.


Tänään olin menossa kouluun kahdeksaksi. Luokan ovella katsoin lukkarista, että meillä on varmasti siellä. No mitäs siellä lukikaan! Meidän tunnit on peruttu! Tulin siis taas aivan turhaan kouluun, siinä vaiheessa jo vähän vitutti. Soitin kaverille ja kerroin tuntien peruuntuvan, sovittiin sitte menevämme kaupungille. Käytin Pressossa aamukaffeilla ja sitten mentiin kirjakauppaan. Oli huikeet alet, sain 4kpl tosi hyviä kirjoja vain 17:sta eurolla! Tästä alkaa rankka lukeminen ;)  Kävin vielä ilmottautumassa autokouluunkin. Sain vihdoin sen aikaseksi kun samoilla kaduilla liikuin. Kotiin tultuani pätkähdin sängylle, luin vähän ja kävin päikkäreille. Pari tuntiahan siinä taas viererähti. Tämä ilta on pyhitetty dataamiselle.