Juu siis mulla oli tossa vähä inspiksen puute, enkä jaksanu tulla päivittelee tänne. Kumminki mulla on joka päivä luppoaikaa, mut ei siltikkään tänne eksyny.


Nii eli siis pääsin inssin läpi huhtikuun lopulla ekalla yrittämällä, jei! Sain auton pari viikkoo sen jälkee ja nyt oonki sit hurruutellu oikein urakalla. Joudun siis maksamaan sen takas, oikeestaa oon nyt iha himona velkaa porukoille bensoista, auton vakuutusmaksusta ja autoverosta :D No kesätyörahoista sitten... Ja se työ siis alkaakin tossa maanantaina.

Koko tää viikko oli koulussa hirveetä lusmuiluu, ei oikein ollu mitää tuntei ku olin tehny kaiken. Ke ja to ei ees tarvinnu mun mennä kouluun ollenkaa, eilen oli kevätjuhla ja tosi hyvä tokari tuli. Nyt tulee ikävä kaikkii komistuksii /:

 

1243672779_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1243672791_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ulkona on aivan sikaupee ilma! Nyt on 15 astetta ja vielä nousee! Jotkut meiän perheestä on jo käyny uimassaki, hyi hyi. Kohta meen tekee lettuja ja nauttii auringonpaisteesta..