Pääsin tiistaina siitä teoriakokeesta läpi, onneks (: 


Mulla on aivan järkyttävä stressi, naama täynnä stressinäppylöitä, yöt vaan painajaisii ja heräilyy. Oon ihan väsyny tähän jo ja silmätki iha turvonnet sen takii. Hyi ku oon hirvee ressin päällikkö. Koulussa on niiiiiin monesta aineesta esitelmä ja projektei et meen ihan sekasi ja mietin et riittääkö aika jne.

Oon ollu sata kertaa kaverilla tällä viikolla, ku koulusta tulee jotai ihme vapareit välil.. Muutes, autokoulun vikat ajotunnit oli tänään! Ens viikolla on inssi ja sitä ennen vähän ajoo. Jännittää ihan sika paljon! Toivottavasti menis läpi, muute olisin toosi pettyny .. Isi lupas mulle autonki <3 (tosin joudun maksaa sitä vähitellen takas..)


Ootteko kattonu ulos? Ihan mielettömän hyvä ilma ja lämmintä. Tänään tuli ihan hiki ku hupparissa olin, haha.

Oon nyt kummitytön vahtina, huomenna teen sille synttärikakun, grillaillaan ja pihatalkoillaan, sunnuntaina sit ne kummitytön juhlat..

Pakko mennä nauttimaan keväästä!