Nyt alko siis 1. päivä työt kaupassa. Aamulla alkaa kuudelta työt, viideltä herätys. Oon ihan sikasika väsyny 24/7, alkuviikosta en ees saanu unta illalla ku tää kämppä on niin sauna. Nyt on onneks ollu viileetä ja pimeetä. Tuskaa ku ei voi ees ottaa päikkäreitä ku sit ei tuu uni illalla /:  Mua niin kaduttaa et lupauduin töihin koko kesäks, mulla on vaan viikonloput vapaata.. Tänä kesänä oon siis vähän no life ku nukun viikonloppuna viikon univelat pois enkä pääse mihinkään. Yyh ku itkettää.. No okei, oon mä kai Puuhamaahan menossa kummilapsien kaa, mut sinnekkää mulla ei oo edes uimapukua ku kaupassa on LYHYITÄ toppiuikkareita, enkä haluu muun mallisia. Miks elämä on näin rankkaa? Vois vaan olla ..


Mut tiistaina mulla sentään oli hyvä, päivä, ei ilta :D

Menin heti töiden jälkee kaverin uudelle kämpälle, siellä kahviteltii ja sit mentiikin kaupoille ja kattomaan kaverin tulevaa kissaa eläintalolle. Voi niitä pikku söpöyksiä. Siinä meni monia tunteja, sit menin toiselle paikkakunnalle siskon luo, sen kanssa suunnattiin kaupoille. Juuuh, no lähin sit illan suussa. Kotona olinki sit niin väsy et itkin koko illan ja äitiki tuli pällistelee et oompa väsyneen näköne.


Elämä on kivaa, varsinki palkkapäivänä.

 tosin kaikki menee laskuihin.