Kuorosodasta hyviä biisejä nappasin tähän. Parhaimpii ei löytyny Youtubesta ja Nelosen sivun videot täällä ei toiminu. Tossa nyt sit jotain.. Timon kuoro on paras :P

Katoin viime yönä Twilight leffan Youtubesta, joku suuperihana ihminen on sen sinne laittanu. Tosin siinä ei ollu subeja ja joitain kohtauksii oltiin poisleikattu mut se ei menoo haitannu. On mun englannintaito kumminki sen verta hyvä et tajusin puheet. Mut ah mikä leffa ♥ Se on ostettava heti ku kauppoihi ilmestyy.

Tänään päivä on mennyt taas tavistylsästi. Nukuin yhteen kun tuli yöllä taas valvottua kohtuullisen pitkään..

Piti soittaa eläinlääkärille, mutta uni vei voiton. Nyt suututtaa kun en soittanu, pitkittyy taas koko asia..

Sain tänään sieltä työharjottelupaikasta "työtodistuksen" ja samalla lapun, että pitäis soitella ens viikolla niistä kesätöistä. Iik, toivottavasti nyt sit saan paikan! Hitto jos en saa, milläs elän kesän ja kesän jälkeen? Mulla kun ois ehkä aikomusta muuttaa siinä syksyllä ni kesätyörahat ois tarpeen. En lähettäny mitään muita hakemuksii ku tuolta alustavasti lupailtiin paikkaan.


Autokoulujutuissa ois teoriatunti perjantaina, pitää laittaituu ja raahautuu sinne. Dääm sanon minä, ei yhtään kiinnostais. Kamalaa jos oon ainut tyyppi siellä tyyliin :D Ku se on kymmeneltä aamulla ni en usko et kaaamalan moni raahautuu sinne..

Mulla nyt on pieni rahakriisi meneillään. Mä oon peeaa, pitäis viiä katti eläinlääkärii ja pulittaa siellä yli 40€, pitäis maksaa autokoulu, joka on 950€ + kaikki saatanan lisäkulut, jotka on varmaan lähemmäs 200€. Ei oo halpaa ei.. Mulla ei oo varaa ostaa ees vaatteita eikä mennä kirppikselle ostelee /: Tää on ihan tuskaa tälläselle ihmiselle, joka tykkää ostella hilpetöörii ja rälää alerekkei.

Sit ku mä täytän 18 (pari viikkoo) ni mun pitäis liittyy s-ryhmäjuttuun, saan siis s-tilin. Sit pitäis hankkii joku bonuskorttiki :D Kaikki edut on saatava! Ja sit jos saan sen auton porukoilta ni mun pitäis siihen se vakuutus hankkii ja bensat maksaa. Ei oo halpaa lystii ei. Enkä tajuu näistä jutuista yhtään mitään! Aikuisuus=pyllystä. On se niin kivaa varmasti lellityillä pennuilla ku ei tarvii mitään ite kustantaa tai tyyliin töissä käydä, rahat vaan nakataan käteen.

Nyt vähän mukavimpiin aiheisiin;

Löysin jonkun bloggaajan sivuilta linkin, josta sitte väkertelin "ostoslistan", jos ois rahaa noihin söpöyksiin.


Toodella ihanaa tavaraa oli koko sivusto pullollaan.

Toi ruskea laukku vei mun sydämen, ihana väri ja kivat linnut kyljessä.

Sormuksia siellä oli riittämiin, niistä yhen valkkaaminen oli mahdoton tehtävä. Kuten huomataan, niitä on mun listassa pari.

Toi tunika on kivan värine ja malliki jees. Toi paita Voi jestas miten söpö!

Sitten oli noi ihanat kissa- ja sydänkaulakorut.


Otin parin tunnin päikkärit tos iltapäiväl.. On vähä sellai väsyny olo, mut en sit tiiä nukuttaako vai eikä nukuta. No seki selvii täs parin tunnin sisään. Ajattelin kyl et olis varmaan ihan hyvä ottaa unirytmistä kiinni ja mennä nukkumaan aikasin ja yrittää herätä ihmisten aikaan. Nää on taas näitä mun suunnitelmii :P Kumminki tulee taas valvottua. Katoin muutes enne päikkäreitä Heinähattu ja Vilttitossu leffan sekä Ylpeys ja ennakkoluulo. Ihania leffoja molemmat!

Jatkaa datailua -->

Ps. Huomenna laittelen Youtuben aarteita.