Perjantaina suuntasin koulun jälkeen lääkärintarkistukseen sitä ajolupajuttua varten. Hyvinhän se meni, katto verenpaineen ja näön, hyvät molemmat. Siellä oli todella söpö pieni koira, hyppi koko ajan jaloissa kaivaten rapsutuksia. Harmi vaan et oon allerginen koirille..

Sen jälkeen käytiin heittämässä siskon lapsi hoitoon (oltiin siis siskon kanssa liikenteessä), jonka jälkeen käytiin ostamassa kahvitteludonitsit. Sähläsin siellä niitä ostaessa oikein kunnolla :D Ei voi mitään, olihan perjantai 13. Hirveä loskakeli oli! Kengät oli aaaivan märät.

No ajeltiin siinä siskon kaverin luo, se tuli kyytiin.. Mentiin kaupassa käymään, jonka jälkeen mentiin meille kahvittelemaan.. Siinä pari tuntia humpsahti, palasin linkulla kaupunkiin ku oli määrä tavata kaveri.. Käytin kaverin kanssa kattomassa Ralliraita, oli ihan huippu leffa! Illalla tulin kotiin ja päädyin kummitytön vahdiks.. Siinä kävin klo 23. aikaan nukkumaan ja kummityttö sitte herätteliki viiden aikaan aamusta :O Eipä se tietenkään suostunu enään menemään nukkumaan vaan siinä oli valvottava sen kanssa. No mun äiti kumminki tuli ja suostu ottaa sen kaverikseen kahvin keittoon, mä siis pääsin jatkamaan uniani. Ne meni kaupoille, piti munkin mennä mutta nukutti niin järkysti et oli pakko jäädä makoileen. Koko päivä meniki sitte hömppäillessä. Illalla tein kakun ja nam nam pizzaa. Koko meiän perhe rakastaa mun tekemään kinkkupaprikapizzaa, eikä mikään ihme..

Illalla katottiin mun luona 2 siskon kanssa 28 päivää myöhemmin -kauhuleffa herkkujen parissa.. No ne siitä 12 aikaan hälveni pois ja mie jäin datailee.. Kävin jossain 1-2 aikaan nukkumaan..

Tänä aamusta sitte heräsin 12 aikaan päällystämään synttärikakun, eipä se kerma taaskaan riittäny!


Tehtiin siskon kanssa siis puoliksi kakku. 2 kynttilää siskon puolella (20v) ja 8 kynttilää mun puolella (18v). Meillä on siis huomenna tuplasynttärit

Oli meillä 1 ulkopuolinen vieras, muut oli omasta perheestä. Ei ollu mitenkään erikoisesti tarkotus juhlia.. Mitä nyt eilen vieteltiin omissa jutuissamme.. Onhan vielä ens viikko aikaa juhlia ^^


Kaverilta sain tämmösen pitkään haamuillun teepurnukan.. Tosin en juo teetä, mut ei sen väliä. Sisällä oli viel pikku hilpetöörii, kuten mun keittiön sävyihin sopivat lautasliinat, tuikkukynttilät, ihana kortti, enkeliteetä (vai mitä se nyt oli?) ja sitten;


Tällänen ihana maalaisromanttinen naulakko. Ajattelin et laitan ton keittiöön seinälle, mut paikkaa en oo vielä keksiny..


Ajattelin et huomenna voisin lintsata koulusta ku ei siellä oikein mitään tekemistä ole.. Ja onhan mun synttärit :D Voisin käydä kirppiksellä tsekkaa jos sieltä löytyis jotain kivaa.. Tällä viikolla mun Ellostilauksenki pitäis tulla, kevättakki ja verhot, myös pyyhkeitä 4 kpl


 Kaikkoan koneelta..