Eilen illalla uppouduin täysin kirjan syövereihin, sain lopetettua vähän yli 1. Aamulla sain nostettua itseni sängystä pikkasen ennen kahdeksaa, laittauduin ja soitin sinne eläinlääkäriin. Sain ajan ens torstaiks! Ku aamuhommat oli kasassa ni aloin raahautuu teoriatunnille. Unohdin mp3  soittimenkin kotiin, joten linkkumatka oli vähän "köyhä". Tunnillakin oli yhtä köyhä meininki, siellä oli mun lisäks 1 oppilas. Tuskallista ku opettaja katto vuoronperään mua ja sitä toista..


Kotiin tultua vedin kupin kahvia, luin vähän kirjaa ja pötkähin nukkumaan. Sisko tuli jossain vaiheessa huhuilemaan eteiseen, että menisin mukaan hakemaan sitä mun nimpparidonitsii.. No en jaksanu ja sainki siitä kuulla jo valitukset :D Mulla ei oo kuulemma elämää. Hei älä viiti! :D

No juh, sisko toiki ku toiki illalla mulle tollasen donitsin. Eipä se ollukkaan niin hyvää mitä olin muistanu/kuvitellu. Jos ne pienet oli niitä parempia? No parin viikon päästä uusinta ku mulla on synttärit!



Mulla oli uuden vuoden lupauksen kasvattaa kynsiä, no sitä mukaa ku ne on kasvanu ni ne on myös kadonnu. Puren kynsiä tai sit ne lohkeilee. Hööh /: Mulla oli yhessä vaiheessa iihanan pitkät kynnet, haluun ne takas!

Kuvia mun täydellisen pitkistä kynsistä, en siis väitä, että ne on rakenteeltaan täydelliset..



Muita räpsyjä;

Mun muokattu silmä. Mulla siis on normisti kans ruskeet silmät, mut ei läheskään noin tummat, eikä mun iho oo noin kalpee (?)


Tossa muutes näkyy mun nykytilanteessa oleva kynsi :D Ajattelin just äske et pitäisköhä ettii kaapin pohjalta niitä tekokynsiä..