Tiistaina koulun jälkee rynnistelin linkkuun ja heti kotiin päästyä aloin vatkailee kermaa yhteen sika isoon kakkuun. Kyllähän siihen tais jopa 7dl mennä, hirvee duuni oli saada raahattuu sinne uskonnollisen kurssin päättäisjuhlaan 2 isoa täytekakkua ja pellillinen kinkkupiirakkaa. Kaikki kehu kakkuja ja ne meniki melkeen kaikki. Mulla oli hirveet oltavat siellä, oli ihan hirvee räkis tullu just edellisenä iltana ja sen tiistai-illan aika nous kuumekki. Päästiin lähtii yheksän aikaan kotiin..

Rojahin dataamaa sängylle, mut aika pian nukahin.. Aamulla heräilin jossai yhentoista aikaan täysin pökkeröisenä. Päästä heitti tosi pahasti ja nenä oli aivan tukossa. Siinähä se päivä meni sairastellessa ja kummilapsia vahtiessa. (oli pakko)


Olin nyt tän torstaipäivänki kotona koulun kannalta ku mun kissalla oli eläinlääkäri aamulla. Siellä kesti odotettua pitempään, se sai antibioottikuurin ja pari tuntia nukku lattialla rauhotuksen vaikuttamana. Päivä ei alkanu kamalan loistavasti, meinaan kissa makas pökkeröisenä sängyllä, kusi alleen ja kaikki valahti mun päälle ku istuin sopivasti sen vieressä. Kaikki vaatteet vaan vaihtoon! Sit ku se rauhotettu kissa alko heräilee ni mun nuorimmainen kissa alko todella paljon murisemaan ja sähisemään sille ja mullekki ku yritin sitä rauhotella ja toruu :D Iha painajaiseks muuttuu nää tilanteet, hyvä ku uskalsin jättää ollenkaan samaan huoneeseen. Mun piti pestata tänne pikkuveli vahtii ku mulla itelläni oli ajotunti iltapäivällä..

Ajotunti meni hyvin.. Pelkäsin et paskon housuuni ku mulla on nyt tän ja eilisen päivän ollu mahatautii :D Et jes jes..

Huomenna meen jo kouluun, ei kyllä YHTÄÄN innostais.. Koulun jälkeen sisko tulee hakee mua ja vie katsastuskonttorille TEORIAKOKEESEEN, toivon niin et se menis läpi! Sen jälkeen ois tarkotus suunnata tivoliin, kummipoikaa viihdyttämään.. Sit isä varmaan tulee hakee mut ja käydään porukoille uus ihana kissa 1237151029_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hoh, jos kattois viel vähän telkkaa enkä stressais huomista.. Äske tein teoriakoeharjotuksii ja muita härpäkkeitä..