Tuntuu, että lisää paskaa vaan satais niskaan. Oon ollu vihanen jossain väliin koko vkl.. Jotain hölmöö koko ajan sattuu ja sit jo suutunki. Kokeilin ajaa siskon autolla pihassa, mut ei siitä mitään tullu ku piti kytkimen kaa säätää ylämäessä. Siinähä tuli käryt ku kytkin kuumeni.

Leivoin taas yhen kakun ku tuli sukulaisii juhlimaan isän synttäreitä. Oli oikein "mukava" sunnuntai. Ei vaan jaksais nyt oikein mitään, vituttaa kaikki :D

Tänään kissa puri lommon mun kannettavan latausjohtoon. Tuli pienet huudot kissalle. Katoin sitä johtoo ni sähkööhän se löi ku hetken pyörittelin vauriokohtaa. Tapaukseen liittyy yks juttu, joten tota ei olis saanu tapahtuu. Se alkoi suoraan sanoen vituttamaan. Pikkuveli vielä katto vierestä ku kissa puri johtoo eikä sit voinu sanoo mitään! Kissa sai siis huudon multa ja pikkuveli häädön tästä kämpästä.


Kuva

Mun suuttumukseen oli myös jo aihetta alkuillan jutuista; isosisko leikkas mun hiukset ja nää ei sovikkaan mulle. Näytän joltai pikkutytöltä, näistä ei yhtään tullu sellaset mitä halusin ja näitä ei saa mitenkään laitettua.


Koko ens viikko ahistaa.. Mun pitäis odotella kahtena päivänä n.4 tuntii et mun teoriatunnit alkaa. Kamalaa ajan haaskausta. Mitähän mä sillon teen? ÄÄÄÄÄ