Sunnuntait on aina jotenki tappotylsiä. Ei keksi mitään tekemistä ja tuntuu et näinä päivinä aina päätä särkis pikkasen. Heräsin aamulla jossai yhentoista aikaan ku piti mennä tekee kakku loppuun.

Eilen siis alotin kakun täyttämisen, tänään vaan laitoin päälliset. Tänään oon pussuttanu kamalasti laskiaispullii :D Pursuu kohta jo korvistaki!

 

Tähän kakkuun olin erittäin tyytyväinen. Kerranki onnistu silleen miten mä sen suunnittelin tekeväni. Sisällä oli mansikoita, vadelmavaniljahilloa, säilykemandariineja ja sitruunatuorejuustoa. Oli hyvää kakkua!

Päällinen on marsipaania, ripottelin kimalletta ylimmän kakun pinnalle. (Siis ihan syötävää, leipomiseen tarkotettua kimalletta) Äiti luulin ekaks et laitan jotain tyyliin luomivärii siihen :D Ei kamala..

 

 

Tuunailin kännykäni uuteen uskoon. Tykästyin liikaa, ihanan bling bling.

 

 

Nyt tässä illan suussa katoin tän WTC leffan. Oon joskus käyny kattoo tän leffateatteris, joten oli viel hyvässä muistissa. Tykkäsin leffasta vaikka jossai kohti saattoki olla sellast "tyhmää" tai tylsää jaarittelua, mutta loppujen lopuks hyvä leffa.  Arka aihe viel varmasti amerikkalaisten katottavaks tai uhrien läheisille, mut meille ulkopuolisille hyvä. Kiinnostavaa nähä noista näkökulmista asiaa, koskettava leffa siis oli.


Leffajuomat tietysti täyty olla.

Nyt tukehun kuumuuteen täällä ja jatkan datailuu. Kohta alkaa taas telkkaohjelmaa. Mun illat on omistettu telkalle <3