Tällä viikolla oon käyny monesti ajotunneilla, ihan hyvin menny. Sit koulussa on ollu kiireitä.. Kaveri kävi tossa viikolla kahvillaki täällä mun luona, aikaa ei oo nykyään kavereillekkaan paljon. Kaikilla on johonki kiire /:

Sain toho mun keittiöön puiset sälekaihtimet tänään, nätit on ja sopii muuhun keittiöön. Tänään sain myös tehtyy kuvistyön portfolion valmiiks, siitä kuvia vaikka huomenissa.

HEI, sain kesätöitä koko kesäks. Oon niin happy, mun rahansaanti on turvattu! Nyt ei tarvii tosta asiasta enään stressata..

Tällä viikolla on 1 vaikee koe, se jännittää. Luulempa vaan et se menee penkin alle. Huomenna ois kai esitettävä sellai pieni työ ihan oudolle luokalle. Jes jes. Taitaa seki mennä perseellee ku sönkötän niin pahasti :D  Kamalasti nyt ollu laskuja.. Tänään maksoin Elloslaskun, autokoulun ja siihen kuuluvia juttuja. Yhteensä menny n. 600€ viikon aikana. Voin tässä vaiheessa sanoo et oon rahaton eikä oo varaa keväthousuihin. Shit. Milläs mä nyt kuljen ku kaikki housut on rikki ja hameita en käytä! Mulla ois 20€ lahjakorttin Citymarkettiin, aattelin et haen sieltä leffan minkä oon halunnu jo pitkän aikaa.. Kavereiden kanssa olis tarkotus se kattoo. Onneks parin päivän päästä pitäis tulla opintotuki, sillä saa vähän ostella tarvittavii juttui.

Alettiin siskon kaa karkki- ja sipsilakkoon :D Tosin jäätelöki tais kuulua siihen, sit ku alkaa kesäloma ni jäätelö on tervetullutta! Tosin karkkilakko pettää mulla sillon ku kaverit tulee leffailemaan, mut siihen on aikaa.

Oon yrittäny sähläillä näitten taustojen kanssa täs blogis, ei tuu onnistuu ku en mie osaa näitä tehä. Miks se on niin vaikeeta?!

Nukuin tänään muutes kolmeen, eli en tuu saamaan koko yönä varmaan unta..